söndag 15 juni 2014

Hej hopp vad tiden går

Hej hopp vad tiden går fort. Nu har det blivit ett tag sen jag bloggade igen. Har ju fult upp på dagarna och kvällarna. Men här kommer lite mer vad jag gjorde förra året som jag ännu inte visat.

Min svärmor frågad mig om jag kunde göra ett kort till en av deras kompispar i Thailand som fyllde 65 år i december. Då denna herre är rätt så kläm käck och har en skön humor så gjorde jag kortet i en lite roligare stil tillsammans med en underbar stämpel från S.W.A.L.K som bara är för söt och passar honom super då han är en riktig kramgo man samt text stämpel från K-design. Det blev ett omlott kort.



Då även vi har träffat och umgåtts och har fortfarande kontakt med dom så gjorde jag ett kort till honom från oss också som svärföräldrarna överlämnade när dom kom ner. Jag gjorde vårt kort i lite mer burlesk stil med stämpel från Kenny K och text stämpel från K-design.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...