söndag 16 december 2012

Decembertävling nr 3

Då var det dags för adventstävling nr 3 inne hos Hobbyworld. Denna gång skulle man skapa ett juligt kit av minst 2 delar och det ska synas att dom hör ihop. Jag har gjort en dvd kit med fickor för att kunna lägga i lite godsaker tillsammans med filmen. Sen gjorde jag även en ljusask så man kan ha extra mysigt under tiden man äter godiset och tittar på filmen. Pappret jag använt mig av är från Reprint och är årets julpapper. Så himla söta papperna och dessa blev snabbt mina favoriter. Har inte riktigt bestämt mig vem som ska få dvd kitet än men det är ju alltid bra att ha på lager.











1 kommentar:

  1. Tack goa du!!! Visst blev ljusen fina ;) hihi
    Såg att Lotta och jag haft samma tanke och så lilla du förstås...hihi
    Ha en riktigt skön jul!!!!!
    Kramisar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...