fredag 8 juni 2012

Snabb leverans

Min kära granne som jag tidigare har nämnt i inlägg, frågade för en vecka sen om jag inte kunde göra ett kort till hennes gudson som fyller 7 år (fast eftersom hon är kass på att hålla i ordning på födelseår så var det först att han fyllde 4 år) men efter att vi rett ut hur mycket han fyllde fick jag reda på att han gillade pussel. Så vad passar inte bättre än att göra ett pussel kort till honom. Frågade om hon hade någon bild på honom som jag kunde få och det hade hon. Valde att sedan stansa ut hans foto i små pussel bitar med en pussel stans, som jag fick låna av min kära arbetskollega och scrapvän Helena, och sedan pussla ihop honom på kortet. Runt kortet på honom stansade jag ut små pussel bitar i olika papper och satte dit. Insidan av kortet vid hälsningen valde jag att göra samma som på utsidan, stansa ut hälsningen i pussel bitar och sätta ihop sen massa små runt om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...