söndag 4 mars 2012

Ett varmt bokmärke

Då var min tid som GDT hos Skogstokiga till ända för denna gång. Det har varit riktigt roligt att få vara GDT hos Petra och jag hoppas på att hon är nöjd med vad jag gjort. Här kommer ett av dom sista alsterna jag gjort med Skogstokiga Digi stämplar (gjorde två alter men kunde inte välja vilka jag skulle skicka in så jag skickade båda). Har valt att göra ett bokmärke som man hänger över bladet och som hålls fast med hjälp av magneter. Pappret kommer från min spill-bits låda och stämplarna är från Skogstokiga och heter Digi ljus med äpplen och Digi Biljett Hem utan böcker. Har målat med Tombow pennor och sedan lagt lite Stickles Diamond, Frosted och Yellow på ljuset. På äpplena har jag lagt lite Smooch för att få lite skimmer på dom.
Bokmärket visades i Skogstokiga blogg igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...