onsdag 22 februari 2012

Ett blåbärskort till mormor

I lördags var vi på kalas hos min mormor som fyller år på samma dag som jag (är född på hennes 50-års dag). Då vi i vår familj la ihop till en födelsedagspresent fick jag göra kortet, vilket jag inte säger nej till. Passade på att göra ett till kort med Skogstokiga motiv och papper. Detta kort visas här i Skogstokigas blogg. Har använt mig utav papper och motiv från just Skogstokiga. Det mönstrade pappret jag använt mig utav finns att tillgå här hos Skogstokiga. Pappret heter BG Digi Swirls Blå och jag tyckte det passade utmärkt som bakgrunt till detta kort då jag har använt mig utav digi Blåbärsbakelse även den från Skogstokiga. Har målat bakelsen med Tombow pennor och sedan lagt lite Smooch för att få upp lite effekt i motivet. Lite bling stenar fick också plats på framsidan samt lite rosor i blå nyans med lite Stickles Diamond ovanpå för glitter effekt. På insidan av kortet har jag även där använt mig utav Swirls Blå och sedan Mini Biljett Hipp Hipp Hurra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...