onsdag 14 september 2011

Andra julkortet

Har precis kommit hem från en av våra pysselträffar. Alltid lika roligt och underbart att träffa töserna och snacka lite strunt och få lite inspiration. Idag har jag faktiskt gjort två kort klara (vilket inte brukar vara så ofta det händer, då man har så mycket annat man gör istället). Det första tänkte jag visa redan nu då jag tänkte vara med i en tävling med detta kort. Det andra kortet kommer när det är överlämnat till personen som beställde det.

Tro det eller ej men jag har faktiskt gjort ett andra julkort idag. Då var det ju bara resten kvar efter detta. Med detta kort tänkte jag vara med i Bildmålarnas Challange som var att göra ett blått julkort och att använda en utav deras stämplar men även i Pysselmyrans utmaning denna vecka som var att man skulle maska. Jag bara älskar Bildmålarnas stämplar, dom är helt underbara. Här har jag använt mig utav Milo with stocking cap och utav Snowy fence. Jag har maskat Milo så att han sitter på staketet. Målat med Tombow pennor och sedan lagt lite glossy i lampan. Har även använt mig utav en Snow Marker för att få lite snö effekt på staketet. Avslutade med att lägga lite Diamond Stickles på kortet för att få lite glitter effekt också.


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...