måndag 13 juni 2011

Glad Sommar

Jag har bytt jobb.... igen. Blev inte långvarig på förra då jag fick ett bättre erbjudande från en annan avdelning. Så trots att jag trivdes som fisken i vattnet på avdelning 22 kände jag att för min egen skull och för min personliga utveckling inom min yrkesroll så behövde jag ta denna chans. Än trivs jag super bra och det är jätte roligt med det nya jobbet. Som tack för att jag fick vara hos kollegorna på avd 22 och för att önska dom alla en glad sommar knåpade jag ihop ett kort med tanke på PanduroHobbys skiss utmaning. Detta kort är även med i utmaning hos Bildmålarna där man ska använda en utav deras stämplar samt färgen blå. Motivet är från Maj månads klubb kit hos just Bildmålarna. Tyckte att hon passade så bra till detta kort. Motivet är målat med Tombow pennor och sen har jag lagt lite stickles på sanden och på hatten samt på badkläderna.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...