tisdag 4 januari 2011

Ett ljus...

Detta ljus gjorde jag till mina morföräldrar till julafton. Nu blev det så att vi blev insnöade och fick fira julen hemma istället men ljuset fick dom på juldagen istället för då kom vi ut. Stämpeln som jag använt mig av är Bildmålarnas Mimosa with candles och jag har färglagt med Tombow pennor innan jag värmde det på ljuset. Det var lite trixigt att måla med Tombow på silkespapper men efter ett par försök så fick jag till det. Jag la ett vanligt vit papper under silkespappret där jag stämplat motivet och sen var det bara till att börja måla. Med detta ljus är jag även med i Bildmålarnas Anything Goes Challange.

This candle I made for my grandparents as a christmas give away present. Becuse of the massive snowfall that came the day before we got snowed in and had to celebrate christmas at home becused we couldent drive anywhere. My parents got the candle on christmasday instead. I used Mimosa with candles and I coloured it with Tombow. It was a bit tricky to colour on tissue paper but after a few trys I got it. With this candle I enter the Bildmalarnas Anything Goes Callange.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...