måndag 15 november 2010

Födelsedagskort

Min syster fyller 25 år och hade sitt kalas i helgen. Knåpade ihop ett kort till henne från oss alla i familjen. Idéen till kortet fick jag från Pysseltagen när jag surfade runt på deras blogg, där finns även en tutorial för detta kort. Väldigt roligt och enkelt kort att göra och själv tyckte jag att det var ett rätt så häftigt kort med många möjligheter att dekorera som man själv vill. Stämpeln jag har använt är Smookie in Wineglass som är inköpt på Stämpelgården. Har målat med Tombow pennor. Inne på andra sidan på kortet har jag satt en punchella i silver och tagen där jag skrivit våra namn på tredje sidan har jag använt mig utav Martha Stewart Punch. Dekorerat med lite bling stenar och band.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...